اماكن ومواعيد ضمان infinix بمصر

اماكن مراكز الصيانة المعتمدة والضمان لهاتف infinix فى مصر مع المواعيد :

مواعيد واماكن ضمان انفنيكس , مواعيد ضمان انفنيكس فى مصر

  في رقم 8 عمارة 17 عمارات العبور شارع صلاح سالم القاهرة من 10 صباحا وحتى 6 مساء من الاحد للخميس من الأحد للخميس من 10 صباحا حتى 6 مساءا
 او
 26 شارع السد العالي ميدان فيني .. الدقي .. الجيزه من 10 صباحا وحتي 6 مساء من الاحد للخميس 

 أو 
15 شارع محمود عصمت حمدي مصر الجديده مساكن شرتون بجانب فلوريدا مول من الأحد للخميس من الساعه ال10 للساعه 4

وللتواصل مع خدمة العملاء: 
 19538 , 01016474212 , 01281997581

وننصح الجميع بعدم التعامل مع الضمان الا تحت حالات خطيرة بالنسبة للهاتف اما غير ذلك فمراكز الصيانة متوفرة واذا حدثت مشكلة من الضمان عليك بجهاز حماية المستهلك فالكثير تم حل مشكلته عبر هذا الجهاز وهذه اجراءات تقديم شكوى لجهاز حماية المستهلك

ربما تعجبك هذه المواضيع

21 التعليقات

  1. للأسف الأرقام مش بترد حتى الرقم الساخن ده توكيل وحش جداااااااااا ويقلل من قيمه ماركة الموبايل وشكراً

    ردحذف
    الردود
    1. تليفونى هوت 3 مقفول برمزحماية ضد السرقة وانا نسيت الرفم ارجو الرد

      حذف
    2. وانا كمان

      حذف
    3. وصلتو لحل

      حذف
  2. فيش حد بيرود ليه كد عايزين حد يعبرنا ٣ايام برن وما فيش حد بيرود

    ردحذف
  3. انا اتصلت بيهم النهاردة و ردوا بس ملقتش شاحن الجهاز نفسه .

    ردحذف
  4. Create short url موقع اختصار الروابط
    paste your long url below to shorten. Enter one or more long urls below. Short Url Domain: Agree with our terms. create url
    Create short url موقع اختصار الروابط http://www.3nwan.net/vb
    http://www.sheikhmaghreb.com/

    ردحذف
  5. انتو حاطين الارقام ليه طالما انتو مبتردوش علي حد

    ردحذف
  6. انا عايز اشتري مبيل انفنكس نوت 3برو هوا بكام وانا من الجيزه

    ردحذف
  7. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  8. انا عندي مششكله في الجهاز x521 ومفيش ارقام شغاله اتواصل ازاي مع الشركه

    ردحذف
  9. كام رقم الصيانة عشان عاوز اصلح الموبايل

    ردحذف
  10. انا تليفوني اتسرق انفينكس x509 عاوز اعمله متابعه ممكن تفيدوني

    ردحذف
  11. عندى مشكله بجهازى نوت 3 برو الجهاز شبكته ضعفت تماما لدرجة ان معدش بيجيب اشاره الا فى اماكن معينه والبطاريه ضعفت دا فجاه فى وقت واحد اوخلال ساعه واحده بالعلم ان الجهاز مر على شراءه ثلاثة شهور ارجو الرد عليا كيف حل المشكله

    ردحذف
  12. عندى مشكله بجهازى نوت 3 برو الجهاز شبكته ضعفت تماما لدرجة ان معدش بيجيب اشاره الا فى اماكن معينه والبطاريه ضعفت دا فجاه فى وقت واحد اوخلال ساعه واحده بالعلم ان الجهاز مر على شراءه ثلاثة شهور ارجو الرد عليا كيف حل المشكله

    ردحذف
  13. جهازي هوت 3عملتله ضبط مصنع وطالب الايميل وانا ناسيه ايه الحل

    ردحذف
  14. والله العظيم شركة نصابه



    ردحذف
  15. والله العظيم شركة نصابه



    ردحذف
  16. اخر تحديثات موبيل infinx hot 4هل يوجد لهو تحدث 7.0

    ردحذف

//ylx-4.com/fullpage.php?section=General&pub=555731&ga=g